PREORDER Cena do negocjacji - Focke-Wulf Fw 190 A-4 - Zoukei-Mura SWS22 470 skala 1/32

Cena produktu: 549.00
Zamawiana ilość:

ilość dostępnych: 9


Nowy model do samodzielnego posklejania i pomalowania, nie zawiera kleju ani farb

skala Skala 1/32
rozmiar Wysokość całkowita ok. 96 mm, szerokość całkowita ok. 329 mm, długość całkowita ok. 277 mm

Pierwszy na świecie zestaw w skali 1/32! Jakie cechy posiada SWS 1/32 Fw 190 A-4?
1. Prawdziwy wygląd Fw 190, który był gruntownie badany i przeprojektowywany przez długi czas, jest teraz w najlepszym wydaniu. Typ A-4 z krótkim nosem, wyposażony w silnik chłodzony powietrzem, będący ukończoną formą pierwotnej sylwetki przed przedłużeniem mocowania silnika, jest dokładnie odwzorowany w pierwszej na świecie skali 1/32. Zwróć uwagę na delikatnie zmieniający się przekrój poprzeczny od nosa do boku kadłuba i wykwintną kompozycję powierzchni, która go pokrywa.

2. Sprawdź silnik „BMW 801” wyposażony w Command Gelate, który był pionierem w sterowaniu silnikiem nowoczesnych samolotów! Mechanizm rozkładający obciążenie na ścianę ogniową i podłużnice, które stanowią główną konstrukcję kadłuba, poprzez połączenie rury wydechowej ze ścianą za pomocą rozpórki w kształcie kratownicy oraz rury wydechowej, która ma zbiorczy wydech tylko w jednym miejscu pod nos. Prawdziwą wartością SWS jest to, że podczas montażu zębatki silnika można wyczuć przepływ powietrza z konstrukcji samolotu i silnika.

3. Kolory i oznaczenia obejmują kamuflaż letni i zimowy samolotu „White 3” kaprala Karla-Heinza Cordesa, który ma zielone serce z emblematem JG54 i czarnego orła z emblematem I./JG54, a także lot JG54 przyjęto: „Białą 4” przedstawiającą demona znaku drużyny.

■Kolor i oznakowanie
① Focke-Wulf Fw 190 A-4, I./JG54, „Biały 3”, kapral Karl-Heinz Cordes, Rosja, marzec 1943
② Focke-Wulf Fw 190 A-4, I./JG54, „ Biały 3”, kapral Karl-Heinz Cordes, Rosja, lato 1943
③ Focke-Wulf FW 190 A-4, I./JG1, Nr. 0601, „White 4”, Amsterdam-Schiphol, czerwiec 1943

Można tu zobaczyć prawdziwy wygląd Fw 190, arcydzieła II wojny światowej zwanego Würgerem.
Fw 190 to jednomiejscowy samolot myśliwski, który był podstawą Luftwaffe podczas II wojny światowej i został opracowany w oparciu o filozofię projektowania dr Kurta Tanka, zgodnie z którą „myśliwiec powinien być koniem bojowym, a nie wyścigowym”. Wśród nich typ A-4 to ukończony początkowy typ sylwetki przed przedłużeniem mocowania silnika.
Dr Tank rozwiązał problem wad silników chłodzonych powietrzem, które pierwotnie miały dużą powierzchnię rzutu do przodu i duży opór powietrza, zawężając średnicę osłony do granic możliwości i montując chłodnicę oleju lub zbiornik oleju przed silnikiem, aby zmniejszyć Unikaj projektowanego obszaru. Co więcej, wydajność chłodzonego powietrzem silnika o dużej mocy została zmaksymalizowana poprzez zwiększenie prędkości wraz z naciskiem pojedynczej rury wydechowej. Proszę zwrócić uwagę na wykwintną strukturę powierzchni, która łączy delikatnie zmieniający się przód z bokami kadłuba, ukrytą w ogólnej formie prostego i wytrzymałego niemieckiego samolotu.

Czym jest silnik „BMW 801” wyposażony w żel dowodzenia, który był pionierem w sterowaniu silnikiem nowoczesnych samolotów?
Zamiast chłodzonego cieczą silnika, który jest słaby, delikatny w prowadzeniu i podatny na awarie, Dr. Tank stawia na mocny, chłodzony powietrzem silnik o dużej mocy i wykorzystuje dwurzędowy, chłodzony powietrzem, 14-cylindrowy silnik BMW 801 silnik.
Zestaw SWS szczegółowo odtwarza nie tylko drążki push-pull i przegrody, ale także kompleksowe urządzenie regulacyjne zwane „Command Gerate”. Zwróćcie też uwagę na rurę wydechową, która posiada zbiorczy wydech tylko w jednym miejscu na dole nosa. Zębatka silnika jest połączona ze ścianą ogniową za pomocą wspornika w kształcie kratownicy, który rozkłada obciążenie na ścianę ogniową i podłużnice, które są główną konstrukcją kadłuba. Można także poczuć prawdziwą wartość SWS. Nienaganny jest także sposób mocowania karabinu maszynowego na czubku nosa oraz kształt łopatek śmigła, które stanowią siłę napędową samolotu poruszającego się ruchem posuwisto-zwrotnym.

Najlepszą częścią SWS jest możliwość pełnego cieszenia się wzorami kamuflażu, które różnią się w zależności od frontu i pory roku oraz tła historycznego.
Kolory i oznaczenia obejmują kamuflaż letni i zimowy samolotu „White 3” kaprala Karla-Heinza Cordesa, który ma zielone serce z emblematem JG54 i czarnego orła z emblematem I./JG54, a także lot JG54 przyjęto: „Białą 4” przedstawiającą demona znaku drużyny.
I./JG54, który działał w pobliżu Leningradu/Zatoki Fińskiej na początku 1943 r., wysłał Fw 190 w lutym 1943 r. Od lutego do marca 1943 roku był wyposażony w kamuflaż zimowy i rozmieszczony w pobliżu Leningradu. Następnie jednostka przeniosła się na południe, ostatecznie biorąc udział w bitwie pod Kurskiem (Rosja) latem 1943 roku. Uważa się, że w tym czasie biały kamuflaż został usunięty i używany jako kamuflaż letni.
W SWS dokładnie odtworzyliśmy Fw 190, który ma solidne i szerokie podwozie główne i które przyczyniło się do jego sukcesu w trudnym terenie Rosji, w oparciu o wywiady z rzeczywistymi samolotami. Prawdziwym dreszczem SWS jest to, że podczas składania zestawu można pomyśleć o jego filozofii projektowania i tle historycznym.


Parametry produktu